Thursday, May 8, 2014

LA ROSE 玫瑰鍋之料理: 花雕醉雞翼 (簡易版)

令我對煮食產生興趣嘅
其實就係呢個<醉雞翼> 

最初咩都唔識煮
然後聽到呢個食譜
睇落好似幾易上手就試下

第一次煮用純花雕+玫瑰露酒+魚
結果好苦
要加好多糖平衡返

之後就因為貪快
轉用李錦記醉雞汁+花雕+玫瑰露酒。。。

搵一日我會試下用"糟鹵"
但要用埋雪櫃支醉雞汁先XDD

***

其實已經有一段時間無煮呢個餸喇
因為最最最初淨係識煮醉雞翼 
所以嗰排HOUSE WARMING我都會呢個宴客
然後就俾人嫌悶。。。

今晚還原基本步
向我第一個學煮嘅餸致敬!
(實情係我懶,想整定D冷盤加餸,咁就每晚煮飯唔洗咁趕~)



材料:
雞翼  11-12隻(SADIA一盒)

做法:
1.  雞翼解凍洗淨瀝乾。滾水加薑片、蔥段、1tbsp料理酒(NOTE 1)烚熟雞翼 (雞翼浮面/骨外露、約15mins)
2.  撈起雞翼放入冰水(NOTE 2)
3.  等冰塊溶到咁上下,將雞翼撈起放入盛器中,然後倒入醉雞汁至蓋過全部雞翼,加入3蓋(酒樽)花雕酒&大半蓋(酒樽)玫瑰露酒 (NOTE 3)另外可剪碎一隻指天椒、1tsp杞子鋪喺面 (optional)
4.  雪過夜即可以食~

NOTES:
1.  其實咩酒都得。係我想用多D支料理酒啫~
2.  最好即刻放入雪過嘅水加冰塊雞皮會無咁易爛&雞肉會收縮而較爽口! (唔好懶,冰塊係個KEY)
3.  呢個比例係以一盒SADIA雞翼為準。多D少D雞翼就要再試下味。


其實呢
我屋企唔常見薑蔥ga。。
所以我好懶咁,就咁落就手嘅酒(花雕OR料理酒)
Shhhhh