Saturday, May 3, 2014

多士焗爐煮大餐: 一人份蜂蜜瑪德蓮蛋糕

話說
上星期我做左太多甜品
令自己肥左一個圈
所以我同自己講
喺我未減返之前
我唔會做甜品。。。住

言猶在耳

星期六閒賦在家
硬係覺得唔煮D野就好似嘥左個星期六咁
索性睇下喺台灣買返嚟本"一人份甜點"
加上有好同事送我一包鬆餅粉
研究下有咩可以整都好~



材料:
蛋  1隻(室溫)
蜂蜜  2tbsp
檸檬汁  2tsp
鬆餅粉  55g
牛油  30g

做法:
1.  牛油座滾水熱溶
2.  打發鷄蛋,依次加入蜂蜜、檸檬汁、鬆餅粉。拌勻至無粉粒
3.  加入牛油溶液再拌勻
4.  倒入錫紙盤 (NOTE 1),放入已預熱焗爐,以180度焗30mins。用竹籤插入中間,無黏附物即成。(NOTE 2)

NOTES:
1.  我用DAISO細長方型(SS)錫紙盤 (8個裝)。
2.  EXACT時間要目測。個面已上色但芯未熟可加錫紙以免燶面,或調低溫度。由於每個焗爐有溫差,所以一定要睇實個火。第一次焗完就知下次個火同時間!

No comments:

Post a Comment