Sunday, July 20, 2014

WMF之料理: 燻蹄

唔知邊度嚟嘅勇氣
噚日試整燻蹄!

之前一直唔敢整
係因為唔識扎實隻豬手

但我諗
最多唔夠圓啫
佢雪凍之後本質仍然係燻蹄
咁咪試下lor~




材料:
急凍鹹豬手  1隻
黑胡椒粒  1tbsp
八角  3粒
月桂葉  3片
(其實我只係好隨意攞屋企有嘅中式香料~)

做法:
1.  豬手解凍洗淨抹亁,然後汆水
2.  另起一㷛滾水,落豬手用中大火先㷛15mins,然後閂蓋轉細火㷛 1hr
3.  用筷子插入最厚肉部份,可穿過即夠稔&熟透。撈起浸冰水至內外全冷
4.  將豬手起肉(儘量一刀切、再慢慢起肉以保持型態)
5.  保鮮紙上放已起肉豬手"滾圓"包實。我無話幾多層保鮮紙,總之一直滾圓。最後就加多一層包實作整固
6.  雪起碼3hrs,成型後切片上碟 (我今次雪過夜)

醮汁:
生蒜、白醋、指天椒 (to taste)、水
->今次用左8瓣蒜頭切碎、壽司醋1.5tbsp (屋企冇白醋;用壽司醋都有好處--唔洗另外落糖)、指天椒半隻切碎、凍滾水2tbsp

總之要試味!!!!



後記
我覺得
成個過程最難係起肉同扎實
起肉時要貼住嚿骨
我亦真係唔小心拮左自己一下。。

另外
當我見到嚿肉由圓椎型變成圓筒型
覺得好amazing 


No comments:

Post a Comment