Thursday, July 3, 2014

Le Creuset之料理: 韓式燉五花肉

為左可以用多d個18 marmite
早幾日買左本台灣出版嘅<燉一鍋x幸福>

雖然LC喺兩地同樣受歡迎
但論到"專"嘅食譜
我prefer台灣出版嘅
起碼無咁重"鱔稿"嘅味道(你懂的)
***
是晚胃口不佳
喺食譜中揀左呢個韓式燉(即炆)五花肉
所需時間不多
但超好送飯!!



材料:
五花肉  250g(切件)
芋絲  一盒(用清水浸洗2-3次)
蔥  2條(切段,留蔥白部份切粒放面作裝飾)
薑  3片
蒜  6片

調味料:
759韓式辣椒醬(紅色盒)  1.5tbsp
醬油  1.5tbsp
料理酒  1tbsp
味醂  1tbsp
麻油  1tsp
鹽  3/4tsp
指天椒  1小隻(切粒)
熱水  大半碗(以蓋過食材為準)

做法:
1.  五花肉洗淨,用滾水略沖,晾乾備用
2.  用一隻碗將所有調味料(除左水)拌勻備用
3.  LC放導熱板上,落少少油用中小火預熱,落蒜片、薑&蔥段炒香
4.  加入五花肉煎香(~5mins)
5.  加入調味料炒勻,加入適量熱水(至剛剛蓋過五花肉)後轉中火,滾起加蓋,轉最細火炆30mins
6.  開蓋轉中小火加入芋絲,再滾起即成。
7.  灑上蔥粒作裝飾


後記
今晚煮呢個餸好有挑戰性

因為
正當我開始煮嘅時候
老公放工返到嚟第一句話就係
"老婆,樓下爆水渠,鹹淡水都冇,洗唔洗我攞個桶落去裝d食水返嚟?"
(註: 我預備食材時食水供應無問題)

於是乎
我喺落薑蔥&五花肉之間嘅空檔
攞晒屋企可以裝水嘅容器去裝水喉內僅有嘅食水
同時要兼顧個火唔好燒燶個煲

好彩
個餸都成功出世 :)

(註: 煮完&食完飯都仲有乾淨食水供應。。老公,其實你係咪整蠱我。。)

No comments:

Post a Comment