Sunday, July 6, 2014

[悄悄話] 關於跑活水...

啱啱學煮餸時come across"跑活水"呢個term
見到人地話跑活水可以迫出某種誘發尿酸過高嘅蛋白質
又見到跑活水之後嗰盤水真係有好多雜質
仲話有一陣腥臭味
而跑過活水嘅肉會保持肉質鮮嫩
係好多出名餐廳嘅不傳之技

於是自己又試下
又真係見到有好多雜質
最神奇嘅係跑完活水d肉都仲係鮮粉紅色
煮出嚟又唔"靭"wor
自此我煮急凍嘅肉都會跑活水代替傳統汆水呢個步驟

到後來
又見到有人話
跑活水根本唔係d咩秘技
d餐廳只係用呢個方法去除雪味(甚至話餐廳根本唔會bother、落重d調味料就算)
不如回歸基本步
買d新鮮肉仲好

我知
新鮮肉梗係好d啦
咩都係ga la

但係
作為一個職業女性
我放工根本去唔到街市買餸
最多只可以喺星期日返完教會順便買d凍肉
(仲要揀個無其他街去、要直接返屋企嘅星期日,又怕老公哦我又行超市嫌悶。。)

咁凍肉就一定有雪味 
又或者你唔會take the risk俾d雪味ruin個餸
所以既然跑活水可以解決呢個問題
我會繼續呢個practice~

請大家多多支持職業女性! (淚奔)




P.S. 講左咁耐,"跑活水"即係凍水落閂煲蓋用小火煮30mins

No comments:

Post a Comment