Thursday, July 24, 2014

媽媽之料理: 鹹蛋蒸豬肉

大家比較少見我分享我母親大人嘅食譜

因為
佢係唔俾我入廚房㗎
所以婚前唔識㷛水是真的。。

而呢個餸係絕無僅有、由家慈親授嘅其中一項
--因為中二家政科考試要煮一道自選嘅、老少咸宜嘅餸
所以我就揀左呢個自己最鍾意、(suppose)最容易handle嘅鹹蛋蒸豬肉

我依稀記得
考試嗰日
個餸最終未熟曬 (=.=')
但因為誠意搭夠而成功過關~

之後一直冇機會再試
就趁今日啦!!

蒸出嚟個味好似媽咪煮嗰碟
係個樣有待改進 XDDD



材料:
碎梅頭豬肉  ~120g
鹹蛋  1隻
鷄蛋  2隻
凍滾水  ~100ml (~半碗水)

做法:
1.  碎肉加豉油、豆粉(即生粉)、糖(各3/4tsp)&少少胡椒粉撈勻、醃30mins
2.  鹹蛋分開蛋白蛋黃。鹹蛋蛋白+鷄蛋打發備用;  鹹蛋切半: 一半放面作裝飾,另外半再切碎加入蛋漿
3.  蛋漿+凍滾水+碎肉撈勻,最後放嗰鹹蛋黃喺面
4.  水滾中大火隔水蒸12mins 、熄火焗多3mins即成



後記
我上網睇過有無其他人整呢個餸
出乎意料
鹹蛋蒸肉(山)就有好多
鹹蛋蒸豬肉(鷄蛋)就好少

莫非
呢個係名副其實嘅家鄉菜?!


No comments:

Post a Comment