Sunday, July 13, 2014

[宴之記錄] 朋友仔@2014.07.13

講起上嚟
Manda係我嘅啟蒙老師
因為就係佢喺我嘅bridal shower trip中大顯身手
喺一間resort house度煮左mussel pot
(註: 我當時仲係一個水都唔識㷛嘅白痴。。)

覺得好不可思議
亦可能因此埋下我鍾意煮野食嘅伏筆

婚後Manda & Mr Yau亦上過嚟煮大餐
(無錯係**佢地**煮!!)
更加燃起我學煮野食嘅決心!
(諗返轉頭,其實係咪Mr Yau帶嚟嘅私伙LC荼毒左我?!!!)

事隔數月
就等我回饋下我的啟蒙老師s 啦~

2014.07.13 Menu




後記
為左所有菜式可以一齊上枱
我會善用所需爐具:
  • 沙律 ->室溫
  • 雞翼(冷盤) ->雪櫃
  • 牛肋條 ->爐灶(1)
  • 焗薯 ->焗爐
  • 甜品s ->雪櫃

如果人多可以用爐灶(2)煮多個餸
再多d就用晒兩個LC & Staub, riding on鑄鐵鍋保溫嘅特色
而需要雪嘅items通常可以早一日準備 (eg 雞翼(仲入味d㖭)、大菜糕&芝士凍餅)
咁就煮得輕鬆d啦~

**關於菜式。。
牛肋條同焗薯係款待第一次嚟食飯而又無指定菜式嘅貴賓
如果你想試fb上嘅野
就多d上嚟食飯啦~





No comments:

Post a Comment