Thursday, July 3, 2014

[悄悄話] 自家制蒜蓉

其實
我好怕屋企d蒜蓉用晒

因為
每一次整大半樽蒜蓉(約3整個蒜頭)
需時1個鐘
雖然可以用2-3個月。。
***
講返轉頭
自己初踏足廚房
要買定d必備調味料
母親大人亦為我準備左大量李X記調味料作嫁妝(驚太複雜嘅我唔識用。。)
蒜蓉就係其中一項
所以行超市時亦不時留意有冇減價
但次次我只見到佢減價個牌。。

有一次同奶奶不經意咁提及過
過幾日就收到奶奶親自剁嘅一樽蒜蓉
仲見到佢買定幾個蒜頭諗住整多樽
嗰刻好好好感動
同時亦好慚愧
點解自己咩都唔識。。

於是請奶奶教自己點樣整
同時又覺得自己整嘅蒜蓉點都好過現成嘅~

頭兩次未掌握到油嘅份量&落嘅次序
所以蒜蓉過幾日變左綠色
之後就學識喇



材料:
蒜頭  3整個
米糠油  適量

做法:
1.  蒜頭用刀拍鬆去衣
2.  用蒜蓉夾壓出蒜蓉,放入容器。每放一層蒜蓉就加米糠油,用匙羹略翻至所有蒜蓉都沾到油。如是者至所有蒜頭壓成蓉


後記
蒜蓉沾唔到油就係變綠色嘅原因~

因為加左油,所以煮嘅餸如果要用油&蒜蓉,我唔會再加油而直接用自己整蒜蓉醬--呢個亦係我用米糠油iso橄欖油嘅原因--前者可用於高溫煮食~





No comments:

Post a Comment