Tuesday, April 15, 2014

LA ROSE 玫瑰鍋之料理: 桑寄生蓮子蛋茶 (簡易版)

結左婚之後
有個感受
「要好好照顧自己同屋企人(即老公)嘅身體」
所以開始研究下有咩食物/譜對身體有益

有日行"樓上"見到一包"桑寄生"

即刻諗起我地好鍾意去嘅"源記"
佢地嘅桑寄生蓮子蛋茶都好出名
但一直都因為一個好搞笑嘅原因無試過:
"桑寄生"令我聯想到"寄生蟲"。。。

註: 桑寄生其實係一種植物。真身好似枯乾左嘅樹枝


見佢包得好乾淨,又唔貴 ($2X)
就買左包嚟試下~

網上桑寄生蓮子蛋茶嘅食譜五花八門

基本上每家人都有自己嘅煲法
幾次落嚟我都有自己嘅一套





材料:
桑寄生 1碗
蓮子(已去芯)  ~20粒 (隨個人喜好)
蛋  2隻 (隨個人喜好) -- 可省略
片糖  1條 
(隨個人喜好)

水 800ml

做法:
1. 雞蛋烚熟, 完全攤凍後去殼備用 (NOTE 1)
2. 蓮子用熱水浸10mins變軟
3. 桑寄生洗乾淨, 晾乾後放入魚袋 (NOTE 2)
4. 煲中放熱水,滾起加桑寄生&蓮子,再滾起轉慢火,閂蓋煲1hr(NOTE 3)
5. 拎起桑寄生, 加入片糖(&雞蛋)慢火再煲15分鐘(或片糖已全溶)即可 (NOTE 4)

NOTES:
1. 其實唔加蛋都得。有人覺得加左香D,但我唔覺。烚好嘅蛋可以放落冰水降溫,易D去殼。
2. 試過唔用魚袋,隔渣時隔到想喊。。又有人覺得唔入魚袋會出味D,AGAIN我唔覺。
3. 雖然用慢火,但都要間唔中睇下個火。需要嘅話加一隻筷子"LONG"住,以免滾潟
4. 一定要試味,因為每片糖嘅份量都唔一樣