Wednesday, June 25, 2014

LA ROSE 玫瑰鍋之料理: 煎西冷牛扒

話說
我地盡可能每月23號都會慶祝一下
就算當日唔得
都會前後一日補返
我好想keep住呢個practice :)

於是乎
我噚晚煎左人生第一塊牛扒

可能你會問
煎牛扒都要食譜?!
無錯!!
因為無人一出世就識煎牛扒 XDD

(如果你係煎牛扒高手
就略過呢篇啦~~~) 

我又多手search下有無D特別嘅食譜
又有wor~ 仲好好味tim!!



(原食譜: http://www.christinesrecipes.com/2008/02/garlic-black-pepper-sirloin-steak.html)


材料:
西冷牛扒  1 (~2cm)

醃料:
生抽  1tbsp
生油  1tbsp (其實人地係加酒,係我睇錯左加左油 XDD)
芥末籽醬  1/2tsp

醬汁:
蒜蓉  1tsp
黑胡椒碎  1tsp
雞湯  4tbsp 
生抽  1tsp
  1/4tsp
生粉  1/4tsp

做法:

煎牛扒
1.  西冷牛扒洗凈,用kitchen paper索乾後,用醃料醃15mins
2.  1/2tbsp油中火燒紅煎pan (IMPORTANT: pan要夠熱!!!),轉中小火放牛扒,每面煎至金黃色 (熟嘅程度視乎個人口味) – 今次我係一面煎2mins (表面開始滲出血水),然後翻過另一面煎1min 45sec (IMPORTANT: 牛扒只翻一次煎),熄火等30sec然後上碟,咁就5-6成熟

煮醬汁
3.  pankitchen paper抹乾凈。少少油起鑊,落蒜蓉&黑胡椒碎炒香,加入雞湯。醬汁煮滾至略收乾就快手加入[生抽、糖&生粉]。再煮滾就可以淋喺牛扒上/另外盛起


No comments:

Post a Comment