Saturday, June 7, 2014

出走新加坡: Day (2) Orchard Road & Marina Bay

今日行程係行街、行街&行喺條街(即扮遊客)

喺土司工房食完早餐(d咖啡好好飲)
就沿住orchard road行shopping malls
(1) 313 (鞋、太陽眼鏡&裙)、(2) centre point (Starbucks)、(3) paragon (椰糖咖啡)、(4) Tangs (茶葉) & (5) ION

之後去左"榴槤"藝術中心同魚尾獅
再烈•日•當•空•下•行•去•Marina Bay Sands

我覺得自己好叻。。


Review:

(1) shopping malls@Orchard Road
- 313: 最啱行,d鞋好平,平到我完全明白點解d人可以日日唔同款。衫嘅款式較young。有新加坡"ck"
- centre point: 可以skip
- paragon: 中上檔、有間PS Cafe好多local & 外國客。似classified,侍應幾nice
- Tangs: 去搵LC,但款唔多,basement有家品
- ION: 好多人,大部分舖頭香港都有仲要貴d,可以skip

(2) esplanade & merlion: esplanade好似文化中心、有幾間cafe但冇試。魚尾獅,唔解釋。由esplanade行去merlion有檔賣雪糕夾餅(S1.2),幾好食(其實喺太陽底下咩凍野都好食) 

(3) Marina Bay Sands: 較親民嘅威尼斯人,賭場味唔重~ 夜晚8點有激光表演,但d人企晒喺度,跟本睇唔到。。(悄悄話: 呢度嘅"ck"齊款&齊碼d)


(4) river bus: 睇完激光show搭船去Clarke Quay。碼頭只會show觀光船個價錢(S22),要另外問先知可以用S3搭去Clarke quay。前者船程40mins,後者30mins,兩者都係喺內河行駛,你估我imply d咩?


(5) Clarke Quay: 河邊嘅蘭桂坊 & soho,唔解釋。人均消費S50(間間差唔多)。其實我幾鍾意呢度,只不過人太攰實在行唔到。。


後記
你可以話我鍾意行街 (朝早9點出門口、夜晚11點先返到。。)
但唔一定會買野
前提係要香港冇(好難)/比香港平(仲難)而我真係有/會用

(廢話。。)