Monday, June 30, 2014

夏日之料理: 咖啡雪糕批

聞說
呢個係POKKA CAFE嘅皇牌甜品
兩件就盛惠$40
見到個食譜又想試下

MENU上佢叫咖啡凍餅
實際上係雪糕批 :)


材料:
純忌廉 Thickened Cream  200ml
煉奶  70ml
UCC114 咖啡粉  4tsp
云尼拿香精  1tsp
Oreo餅碎  1筒(137g)
牛油  40g

做法:
先做餅底
1.  牛油隔熱水座溶
2.  Oreo餅攆走中間d cream然後碌碎(分開兩份--for (1) 雪糕層 (30%) & (2) 餅底(70%))。加入牛油溶液拌勻,倒入模壓平&壓實,放入冰格備用

雪糕層
3.  用2tsp熱水(唔洗用滾水)溶咖啡粉,放入冰格備用
4.  忌廉練奶拌勻,然後加入咖啡溶液、云尼拿香精、Oreo餅碎,拌勻再倒喺餅底上
5.  放入冰格雪過夜(~10hrs)



後記
煮野真係要執生
同埋要變通

今次喺原食譜有幾個改動

1.  去到超市冇晒用開嘅whipping cream,只有thickened cream,又心急想試整,所以照買。一倒出嚟,已經好似lotion咁(原食譜係whipping cream打至6成),索性當已經打好,就咁加煉奶用電動打蛋器最細度數攪勻,再加其他材料拌勻就算。

另外原食譜係whipping cream同煉奶一開始就一齊打,但我思疑要分先後。anywayz,今次冇得試~

2.  我自己本身冇食開Oreo,所以唔知唔同packing有咩分別,求其買左最少份量嘅一筒裝算。d餅開出嚟好薄身,跟足原食譜嘅"塊數"用40g牛油就出大事 =.= 即刻返轉頭碌碎晒剩低嘅餅。。諗返先記起傳統包裝嗰d係厚身d。。好彩,用晒成筒嘅話都補救到。。

3.  原食譜用打起左嘅忌廉攞1tbsp加咖啡粉入微波爐叮一陣溶。但一嚟我冇微波爐,二嚟我覺得用打起左嘅忌廉要加熱溶咖啡粉好似做返轉頭咁,加上用忌廉做甜品嘅話成個過程最緊要凍。。。總之,我唔prefer用忌廉溶咖啡粉,而選擇用最少量嘅熱水,再放冰格備用。我本身主張所有材料嘅溫度唔好爭太遠。




No comments:

Post a Comment