Monday, June 16, 2014

LA ROSE 玫瑰鍋之料理: 芒果大菜糕 (簡易版)

之前見到呢個食譜已經想試
奈何我係cap圖iso抄落email
結果唔記得save左喺邊 =.='

今日睇下自己有冇save低d想試而又啱夏天、唔太heavy嘅甜品食譜時搵返張相!
反正抹茶布甸整到有d悶
又試下新嘢啦~~~


材料:
大菜  5g
熱水  450ml
冰糖  55g
芒果(茸) 2隻

做法:
1.  大菜用凍滾水浸軟,然後剪碎
2.  將熱水倒入煲內,加冰糖煮溶
3.  加入大菜碎煮溶,熄火
4.  等大菜漿稍涼倒入盛器,暖暖地時(少少杰身)加入芒果茸拌勻,然後放下格(冷藏)雪過夜即成


後記
好好食
感覺好清新 :)
好囉~~
唔洗落whipping cream冇咁肥 XDD

***

其實廚房仲差一部攪拌機
但一直睇唔啱
又唔想求其買
而我又有個好無聊嘅心理關口:

好難洗得好乾淨
刀片始終有生鏽可能
第時唔知去邊到配零件

等等

都話左無聊lok
唔好challenge我啦

Anywayz
最近睇中一部
再Research下先

講返轉頭
所以當我欠缺食譜某d工具(eg 攪拌機)或材料(eg 泡打粉)
我就會好阿Q咁同自己講
古時d人一樣可以煮到美食!

今次個芒果茸
喺冇攪拌機嘅情況下
我係先切兩邊然後"界"小格仔再起肉
跟住用叉壓成茸
得左~







No comments:

Post a Comment