Tuesday, September 29, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 8) 慕尼黑 Munich (BMW Museum / MunichResidenz / Marienplaz / Augustina)

其實我地喺munich時間唔多
得兩整日
所以知道有D地方好得意但都因為時間唔許可而作罷。。

由於想個行程balance d
有我嘅"首要任務"之餘亦要顧及老公嘅需要、唔想佢悶
所以特別安排左去BMW museum (同時可以買小禮物 -- literally a BMW!)

"德國"本身歷史唔算耐
但若以地區而言
Bavaria則可追溯至中世紀
(而我地兩個都鍾意歷史
所以一去到munich其實好開心)
所以當我地得知原來 BMW = Bavarian Motor Works
心中有種說不出嘅興奮
當地人一定係好proud of自己嘅文化、歷史
先至會將國家品牌冠以一歷史皇朝(technically唔算係"皇",但不在此深究)嘅稱號

我地大概9點出頭到達
先去BMW World 
話就話係免費參觀
其實佢係一個大型汽車展
展示BMW所有最新型號
由於我地太早
館內冇乜人
但sales超多
我地都唔敢貿貿然試坐
(後尾返𨍭頭先見到個場成個遊樂場咁。。)

個人鍾意mini ❤️





















And my dream car























差唔多時間先行去museum嗰邊
每人€10
都幾得意丫
睇到佢唔同年代生產嘅概念






















而個museum itself有足夠空間俾遊客慢慢行
總括而言行得舒服~
(由於我對車冇乜研究,所以對車冇更多深入陳述)

***

行完BMW我地食個quick lunch



就去munich residenz

其實ticket係前一日買好
但臨入去一刻俾個躁底管理員攔截
話(喝)我地隨身行李好大過佢門口度手袋個箱
(嗰個"箱"係一個貼左哈哈笑但冇任何文字嘅木箱。。我一定知佢有咩用途啦。。=.=)
反正前一日時間唔太夠
咁咪今日去lor。。

munich residenz真係好大
雖然話有幾間房唔對外開放
但單單一個residenz我地都行左差不多兩個鐘
之後先行另一邊嘅treasury (another 1 hour)





















行完呢D皇宮呀、城堡呀
一直諗唔明
一個君主權力再大亦只不過係一個血肉之軀
佢嘅權力係嚟自人民
點解可以狠心搾取人民
甚至到一個地步人民因過不了活而要反。。
皇宮中十分一嘅財寶究竟可以養活幾多人? 

***

我地出到嚟又行左一陣
見人人無論幾凍都揸住杯雪糕 (gelato!)
所以我好奇係咪食雪糕會暖D
(無暖D,但抵D~ 一杯兩球雪糕杯EUR2.8)



























見差唔多時間就上去聖彼得教堂
(blog: http://bluejeans613.blogspot.hk/2008/09/munchen_29.html)
上到去大概等20分鐘睇對面新市政廳鐘樓表演
個景超靚 (行300級樓梯、約十幾(if not 20)層樓高之嘛。。。好彩我地有羅騰堡嘅經驗~ 相對而言呢個真係無咁harsh)






















落到嚟我地去左附近個food market行
但因為臨近收檔所以都無咩野睇
索性早D去已經訂好位嘅餐廳食early dinner (反正第二日早車)


















***

聞說德國人準時
你早到佢都係唔鍾意。。
我book左8.30pm
但我地6.30pm就到左
個侍應面有難色兼哦左兩句先肯帶位。。

Augustina Keller 
(http://www.augustinerkeller.de/home/)
無HB咁Touristy
但都有幾多外國客
氣氛好好
時不時有人會突然成檯客起身唱歌(!!!)
個人覺得好食過HB (亦抵好多)
唔想同人迫可以試下~




























***

當晚不斷聽到警車、直昇機等
加上知道我地第二日搭嗰班車係開往Budapest 
其實都幾不安。。
老公"tum"我話我地係搭反方向離開德國所以唔洗驚
我心入面諗咁幾日後我地由salzburg返嚟德國(same route)會點。。。








No comments:

Post a Comment