Thursday, September 24, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 5) 羅騰堡 Rothenburg obder Tauber - 富森Füssen (Train Day / Old Town)

火車11am開
我地食完早餐就把握時間行多次呢個小鎮
(世界咁大,未必會再嚟ga laaa。。)

前一日喺度食lunch、寫postcard~


其中一間gift shop



好神奇地有孖人牌賣
仲見到一set刀(包括廚師刀)賣EUR30
真係好抵
但。。
(1) 我唔知德國其他地方有無更抵 (原來無。。。)
(2) 旅程啱啱開始無理由攞住佢穿州過省gwa...
(3) 其實我唔缺刀 XD

跟住我後悔到依家。。


***

差唔多時間就返去拎行李請Hans送我地去車站

今日預左要搭幾長時間火車 (~5hrs)
因為由一個小town去另一個小town



***

經歷 (1) 火車遲到 (!)

據說德國D火車好準時
但我地去到Steinach時下一班火車遲左10分鐘
連埋原本36分鐘嘅transit time
我地等左都幾耐

(一出到嚟就天晴。。)



等緊車時
隔離有一班以為我地唔識英文嘅美國人喺度吹左成個鐘
(the ONLY topic = how ALL Americans would like Rothenburg more than Paris and Why (huh?!))
到佢地意識到班車遲左
然後用對住幼稚園小朋友語氣問我地係咪等緊同一班車時
我真係唔太想答 =.=

***

經歷 (2) 火車分體 (!!!)

我之前話過DB嘅指示尚算清晰
但我book呢程火車時唔係好明 "Runs as IC 2083 up to Augsburg Hbf, then as IC 2085"
一心以為佢就係傳說中會變身嘅火車 (成架變!)

(仲好開心畫緊公仔)


架車就嚟到時有一個好快嘅廣播
但聽唔明
依稀聽到德文個 "6"字 (重點一)

去到Augsburg已經遲左
所以唔敢落車check
就叫老公望出去月台睇下呢班車係咪IC 2085
於是佢行後一兩卡去check月台個display (重點二)
見到架車係IC 2085
就安心繼續搭

當架車再開
過左一陣個車長check飛時(佢地係開左車先check)
佢望一望我
望一望張
然後 "喔噢"左一聲 (我心裡就"shxt!"左一聲)
佢同我地講我地搭錯車

原來
喺頭先個站
頭6卡車仍然叫IC 2083開去唔知邊度
尾6卡車會變做IC 2085開去Kaufbeuren (我地下一個轉車點)
即係到站前個廣播原來講緊呢樣野
而老公啱啱行左去會改名個卡車箱而真係見到佢改左名

咁點算呀? 咁點算呀? 咁點算呀?

好彩個車長好好人
即刻幫我地check alternative route
亦睇我地唔似白撞、無fine我地
就教我地點樣搭返去
(又好好彩我地搭過左一個站je)
最終只係比原本搭多左一個鐘火車 (算好好彩ga laaaaa!)

***

去到富森又落起毛毛雨
好彩市中心都好近
由車站行左唔洗10分鐘就到酒店
(註: 間酒店無lift gaaaaaaaaaaa)

間房好大好舒服
有個antechamber~
又有個小露台
只可惜落雨好凍唔可以開


路過見到呢間bargain shop
知道聽日會上天鵝堡
之前又冇預過天氣咁凍咁大風&咁大雨
就入去睇下有冇帽&遮

感受:
平野唔一定差
€4唔洗可以買到一頂真係可以抵冷嘅冷帽
出面落雨d遮唔會坐地起價(€2.99)
究竟幾時開始我地反而覺得被剝削先至係正常?



市內一隅


隨便逛逛



由修道院改建而成嘅博物館/音樂廳?



原來同香港樓價差唔多 XDDD



晚餐地方 (blog + 酒店職員都推介)



繼續豬手



搭完一日車(仲要搭錯)已經好攰
聽日一早仲要去天鵝堡
所以都係早D返酒店休息 :)

No comments:

Post a Comment