Monday, September 21, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 1) 仁川機場 Incheon - 法蘭克福 Frankfurt

第一程機凌晨5點半到仁川
過得關(security)嚟已經6點到
Check in間transit hotel啱啱好

(間transit hotel係以12小時計,所以最好出發前同佢講定幾點到--only if你需要secure a room,因為原來佢on-site有得book 6-hr room!!!! 而佢冇list呢個option@agoda... despite我book左12-hr,個staff知道我下午1點機(五個鐘度)就要我11am check out...!!! 算啦。。反正前一日返工好攰,凌晨機又好攰。。有個地方抖下、梳洗下先再搭程長途好d嘅(阿Q mode))

起身梳洗check out已經差不多係lunch time,去左個foodcourt食韓餐
(感受: 點解人地做遊客生意唔會特別貴d、仍然咁好味?)


食完行多陣就已經要上機lu~~

***

去程約10個鐘鬆d
過關非常順利,行李亦好快出 (baggage trolley要€1)
我地跟blogger所說
依照signage搭skyline去T1 B區再搵subway S8/9 (上車前去ticket machine買飛,€4.55/head/trip),搭3個站(>15mins)就到Frankfurt市中心!

我地到時天色開始黑
搵路上地面時見到某d exits有d homeless (&流氓),所以寧願兜遠少少行
一出車站即被宏偉建築懾住!



***

我訂嗰間酒店係新開嘅Levi's 25 hr hotel
位置上只需3分鐘腳程
直情街頭&街尾(望到)
但原來佢處於重建中嘅舊區(有新開酒店+丟空建築物),最弊係與紅燈區相鄰 (去到先知!!)

我地到埗嗰日咁啱係星期六
成地酒樽碎
我仲以為係咪個個星期五夜晚德國人都係要飲到咁盡興。。。

講返間酒店:-

  • 好新、好型
  • 床好舒服
  • 有一間好受local歡迎嘅餐廳(但我地冇試)
  • Staff ok nice但唔熱情
  • 同所有德國酒店一樣、有沖涼洗頭但冇牙膏牙刷熱水壼
  • 價錢合理(€158 for 2 nights)



但。。。!!!
如果一個女仔我強烈唔建議
因為行嚟酒店嗰條街真係幾唔安全、又暗!!!

***

放低行李就過隔離街食飯
由於太攰無心機搵得意餐廳 (又未識用"Yelp!")
求其搵左間looks decent嘅就算~





好似叫做urban kitchen
唔難食
但唔特別

***

第一日報告完畢!


No comments:

Post a Comment