Tuesday, September 22, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 3) 法蘭克福 Frankfurt - 羅騰堡 Rothenburg obder Tauber (Karin n Hans / Old town / Tour with nightwatchman)

抖完一日就正式展開德南之旅
(其實之前一日行左15km!)


第一次搭德鐵
特登早少少到車站食完早餐先上車
(Note to self: 不論韓國或德國,white chocolate mocha都太甜!!)


之前睇blog都知道德鐵有少少複雜
(e.g. 同一個月台有兩班車、架火車會分體(不幸地我地去富森嗰程發生左。。)、transit time可長可短、delay而miss左transit train etc)



雖然指示仍算清晰
但德文始終非母語
車廂廣播首先係德文
然後係簡單英文(內容短好多! 突發廣播甚至得德文。。)
心裡總係唔太踏實
可幸去羅騰堡嗰程非常順利
唯獨是拎住兩個喼又要搵位有時有d難度(overhead racking未必夠力,行李架又未必同座位近) -- 
還好拎住個喼唔會好礙眼
因為有好多人包括德國人都係咁穿州過省

(註: 出發前最好double check DB個website。雖然仍然可能有last-minute change,但心裡起碼有個譜應該喺邊個月台上車。我亦print左個detailed itinerary on top of booking淨係show transit stations嗰個,起碼知道仲有幾多個站、幾耐到,唔怕聽唔明德式英文--有d細站直情冇英文廣播! 好似呢程去Rothenburg,出發前知道個月台由2=>2a)


***

事先同民宿主人溝通好
話定會搭邊班車、幾點到
因為佢會叫老公開車接我地

關於民宿 (Karin & Hans):
http://www.haus-karin.eu/3.html

德國朋友介紹完羅騰堡就上網睇下blog

參考:

(有小閣樓套房多d相)
http://lionbeauty.pixnet.net/blog/post/1303473-%5B%E5%BE%B7%E5%9C%8B%5D%E7%BE%85%E9%A8%B0%E5%A0%A1%E3%80%82karin%E6%B0%91%E5%AE%BF

(有其他房嘅相)
http://haidyswell.pixnet.net/blog/post/149539982-%E3%80%90%E5%BE%B7%E5%9C%8B-germany%E3%80%91day-4-%E5%85%A5%E4%BD%8F%E5%84%AA%E8%B3%AA%E7%9A%84%E7%BE%85%E9%A8%B0%E5%A0%A1(rothenbur

見到大部分台灣人都推介呢間民宿
價錢合理(EUR 55/room/night)、有超豐富早餐
好彩可能住到小閣樓套房(超靚!)
距離舊城區大概5-10分鐘腳程


所以早於2月訂完機票已經send email問availability (Karin speaks fluent English)
唯一怕book得太早佢會miss左我個booking
所以我出發前每隔個零兩個月都會send個short note俾佢(問候/update train schedule)

因為民宿關係
所以我會睇緊少少
特別留意d劣評
呢間唔多
俾劣評嘅主要係兩類:

(1) 佢會overbook而將你refer去第二間(仲要去到車站見到另一間民宿主人先知)
(2) Karin唔太熱情,會管住行李要放喺邊、會早上入房開窗簾叫醒你

住過後我想平反一下:-

(1) 故事嘅下半集係: 其實個住客冇喺指定時間confirm booking。karin會要求到埗前一晚同佢confirm everything ok / as scheduled。咁好fair丫,佢又冇收deposit,你放飛機佢真係少左1晚income架wor。咁你可以argue歐洲上網/打電話唔方便。。emmm,事在人為嘅,總有地方有wifi,after all問題在於你可以點樣assure karin你個booking係堅嘅。我就選擇一路keep住contact、話定我雖然冇data但train confirmed etc。總之各施各法啦! 

(其實都有小插曲: 我同佢講我會搭邊一班車、預計幾點到,跟住佢回覆我時講左個遲1個鐘嘅時間嚟接我地,提返佢我地其實係早D到但又無回覆。最後我email將個時間highlight / bold / underline,再問清楚其實係咪佢意思指我地到達時間佢唔得閒、要遲少少等等。結果佢最後一次email confirm返火車到站時間我先鬆一口氣~記住,人地係老人家,母語係德文,作為住客想旅途愉快,有D位要自己跟得足D)

(2) 至於呢個,我覺得係文化問題。你唔會expect德國人同美國人一樣咁熱情。同埋呢間係民宿、唔係酒店,即係人地屋企,咁佢有個行李架俾你放,你硬要放床邊,可能佢怕整污糟其他傢俬gwa (將心比己,你去完旅行會唔會放個喼喺自己床邊?)。而早一晚佢會問定你大概幾點食早餐。。。我覺得,同(1)一樣,都係matter of communication~

可能早book關係
Karin安排我地住小閣樓套房!!
Yo!


(仲有個小偏廳ga!)

***

放低行李、換返背心(熱到同香港有得揮)
就急不及待出去玩


















去到d相中名勝真係好興奮!























由於第二日有全日慢慢行
所以第一日就略略咁逛
欣賞下d中世紀小屋

做research時亦知道karin一定會推薦邊間餐廳 
(如果可以,我會做個academic research, topic = "advanced technology may decrease communication") 
所以一早搵定路去 (next to imperial museum)





餐廳:Altfränkische Weinstube
地址:Klosterhof 7 91541 Rothenburg ob der Tauber, Germany

食左我人生第一次candle light dinner (=.=')



出名嘅蘑菇豬柳拼芝士粉 (好好食)



德式臘腸 (好味,但份量太多)


呢間餐廳唔貴
食物質素+環境+兩個main courses+兩杯drinks = €23(!!!!!!!)

***

食完飯先7點出頭
知道8點有個tour with night watchman
(http://www.tourismus.rothenburg.de/index.php?id=516)
就喺附近行多陣、坐喺市政廳前等






























Night watchman tour其實係跟住一個扮中世紀嘅night watchman喺城內外繞一個細圈
聽下羅騰堡嘅歷史

每人EUR 7,唔洗報名,8點喺市政廳集合,完左tour先俾錢

幾得意丫~




***

(非常個人)感覺: 
Disney美國小鎮大街in real
建築真係古蹟
但主要已經變成做遊客生意嘅商舖 (食肆、gift shop)
仲有人住喺舊城區 (可能都係前舖後居形式)
但大部分真正local可能已經好似karin咁住喺附近較新嘅住宅區



點講好呢。。
見到D真嘅古蹟好滾動
但又好似一個唔洗入埸費(&唔逼)嘅主題公園咁lor
(仲有人扮演/進行真嘅商業活動)
唔係投訴
純粹有一種說不出的落差

總括而言羅騰堡仍然非常值得推介!!


No comments:

Post a Comment