Thursday, September 17, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: 機票篇

話說有一日我無聊睇機票價錢
意外見到去德國嘅機票只需HKD5,500+tax
於是問老公有無興趣。。。

就係咁
我地嘅德國之旅就展開序幕~ 

***
[機票篇]

em
見到有平機票唔代表你買到
因為有D係外國agent
有D又有surcharge
索性向相熟旅行社quote價

中間亦發生左d小插曲 (我訂開嗰間無,搵左另一間。。)
但如果我話張機票連税只係HKD6,100/pax
就冇得咁多要求。。

(事源因為係平機票,所以transit time比較耐。呢個我知,但佢quote價時話有transit hotel,咁我諗住有地方歇腳都ok; 內心交戰一輪終於confirm時又話無hotel,只得lounge; 再struggle左一陣到我話ok,又話因為係平機票(強調左好多次),所以airline唔會有任何offer, regardless of transit time,就算肯加錢都唔俾入lounge (!!!) 如果你一開始話乜都唔包,我會自己衡量。但依家好似氹我落搭之後先話乜都冇,仲搞到我好似喺度R著數,我就有d唔高興lor。。。)

由於我地會喺清晨5點到首爾 (KE)
要等到下午1點先再上機
所以我又搵下機場附近有冇酒店

上booking.com睇
原來仁川機場有個transit hotel
大概$1140一間雙人房
但以12小時計(!!!)

算啦
咁早個機場咩都未開
得8個鐘又唔夠時間入境再出境&去downtown 
咪當每人張機票加HKD550
都仲好抵丫~! (阿Q mode)

總之兩張機票合共HKD12,200 
(旅行社姐姐好好地幫我地同一間酒店quote到HKD1,300~ (暈))

Payment settled (13/2)
心即刻定左~
(但我嗰時其實未攞假 XDD)



****

2015-03-05

老闆批左假喇~~~~~~~~~~~~~~~~


No comments:

Post a Comment