Friday, September 25, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 7) 慕尼黑 Munich (Nymphenburg Palace / Marienplatz)

同天鵝堡個concern一樣
因為要就天氣而將本來plan左第二日先去嘅寧芬宮(露天)今朝一早去

第一個難題係搭咩~
素聞慕尼黑嘅transportation system好複雜
所以一早決定會買全日group ticket

問題係
佢賣飛個interface唔係好user-friendly 
我又醒唔起我個print-screen其實已經imply左我地淨係需要stay喺inner circle (i.e. white circle)
(group ticket去唔同circle有唔同價錢(差好遠!))
但又唔知single-ride vs day ticket 差幾遠。。
當地人好friendly但非個個識講英文
企喺個ticketing machine面前都唔知點好
好彩有data
用到google translate
總算買到一張group ticket (EUR11.7。。都唔平ga)



























跟住問題又嚟喇
買左飛唔等如用得
仲要"validate" ga
即係要喺上面打窿
但橫觀成個電車站都搵唔到傳說中嘅打窿機
blog講過車上有
真係有? 車上wor。。
如果無但又俾人周到我地無validate
咁點算呀
但眼見第三間車都嚟到
再等會浪費時間
上左車先算喇~ (咁原來車上真係有。。)

***

由中央火車站去寧芬宮(http://www.schloss-nymphenburg.de/englisch/tourist/opening.htm)車程約15-20分鐘
落左車向右轉180度就見到佢ga la~

網上圖片 (taking tram 17 to Nymphenburg)

















到嗰陣太陽未出但無落雨
所以仲有少少凍 
但快步行都ok ge

又係因為我第一次見
我覺得好宏偉









除左個王宮
成個寧芬宮喺唔同角落會有D function rooms (馬房、小教堂、某公主靜傷地方、中式廚房(=.=))
憑飛去每一個check point打卡入
(其實因為天氣太凍而check point與check point之間又無瓦遮頭,我地都唔係全部去哂)

特登起到好似係ruin嘅chapel



























King Ludwig II 嘅馬車ssss (真係架架都要油到好似童話咁ga)





















行完D有興趣嘅check points後太陽終於出嚟
所以更加要好好把握陽光行公園!!

我自己反而最鍾意個花園

























終於搵到天鵝喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***

差唔多中午行完
旅行團就開始如貫入埸
我地就施施然走lu

下一站去到marienplatz





















我地去左好出名嘅HB食豬手
但我地覺得Paulaner好食D。。
(同埋呢D先叫touristy lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

雖然係黑啤
但係仲甜過香港D啤酒~
yo!























話說
雖然坐喺biergarten好似有氣氛D
:-
1. 其實會有好多人食煙 -- 我懷疑呢個先係點解D人鍾意outdoor seats。。
2. 同埋好多蜜蜂 (堅多)

***

飯後入戲肉。。進行今次德國之旅首要任務!




而我不會告訴你我去哪~~~~~~~~~~~






























in general
個piazza好靚好舒服
D人會自然聚集
去享受呢個公共空間

***

公共空間要刻意營造然後被人抽水嗎?

歷史建築唔保留咁點樣可以成為歷史呢?

No comments:

Post a Comment