Wednesday, September 23, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 4) 羅騰堡 Rothenburg ob der Tauber (Old town)

早一晚同karin講定我地會大概8點食早餐(佢7.30am開始serve)
超級期待傳說中嘅早餐!


食物都已經預備好
karin會出嚟打招呼
問你要coffee or tea
其餘嘅自助~
你亦會見到其他住客
我地第一日早餐認識到居美嘅台灣couple
同枱嘅韓國住客則因言語不通而限於打招呼而已

早餐真係好豐富!
最鍾意佢個蒜蓉香草牛油❤️

食完就依照個map逐個checkpoint行
(首先沿著噚晚個tour再行一次、再行兩個museums)












































Crime museum
(據說,以前d麵包師傅如果呃秤要受浸刑。。)




城門


地基有一千年、建築則有600年嘅餐廳("the Hell")






又買定postcard寫


























再逐個招牌影相


























去到中午時分
天氣真如預告開始轉壞想落雨(朝早仲一片藍天!)
一起風氣溫急降
由3X度跌到1X度









我前一晚以為個預告係流嘅而著左背心短褲涼鞋 =.=



















落起微雨
講真有少少掃興
唯有去d有蓋地方
我地就決定爬上最高嘅瞭望台

(之後補影)


























上去嗰條樓梯。。
堅斜、堅窄、堅跣(我仲要著住涼鞋)
真係好恐怖!!

心路歷程:

由市政廳上--樓梯螺旋型、僅僅夠1.5個人行,轉彎位好急、梯級頗高

跟住去到transition deck見到個閘口
我以爲又係自律性俾錢
但又搵唔到入錢位
於是繼續上

今次個樓梯係木板型
仲驚
對鞋又好似甩甩地。。
仍然僅僅夠1.5個人行
某d路段得幅牆冇扶手(咁啱有人落都唔知點企好)

Transition deck後第一條樓梯 (以為ok。。)


去到中段 (仲有扶手。但後尾太窄,又有人上上落落所以冇影)


上到最尾一層
見到一位有我身型2.5倍(接近3倍)嘅收銀員
(佢究竟點上嚟ga????????係咪有lift ga其實????)
等緊收每人€2
爬(真係爬!!)最後一段樓梯上個瞭望台

呢段真係一步一驚心
每塊踏板僅僅夠一個我
而且不規則
Interval大
出面又有雨飄入嚟令樓梯更跣
又大風、又凍
上到去個位好窄
想影相又畏高又驚落雨跣手跌電話/相機
終於冒死影左幾張


落到(緊)地面腳都震 >.<

天氣好似好返少少
有返d陽光
我地就去左行城牆~
行左大概半個城啦



佢地會將捐款者嘅名刻喺牆上
但係。。
人名下有個年份硬係怪怪的。。


由城牆落嚟又再逐一睇d舖頭
仲有時間格價 XDD





行到攰就去左間snowball cafe試羅騰堡名物!


其實係馬仔+蛋散。。
原味還好、朱古力太甜。。
(以我地食量其實一個已經好夠,但德國唔興share。。)

跟住行左入一個Christmas museum
(其實係一間超大型賣聖誕有關商品嘅舖頭,仲要唔平,連想買紀念品嘅意慾都冇)

出嚟嗰陣落大雨
以我嘅裝束微微雨還可
大d雨就真係頂唔住
又唔知場雨會落幾耐
把心一橫想喺附近間"the Hell"食個early dinner就返去 (反正德國d shop收好早)
但大雨中又好難搵返間餐廳 (後來知道原來喺我地避雨處嘅後一條街)
結果唯有返正街搵食
揀左間擺明做遊客生意嘅餐廳

由於剛食完個snowball (註: 老公其實食左1.5個 XDD)
真係未食得落兩個main courses
所以叫左1個main+1個湯 (送沙律)+2杯drinks
幾好味、亦唔貴 (€22)


食完真係要返去
因為超凍!!!!

No comments:

Post a Comment