Friday, August 8, 2014

LA ROSE 玫瑰鍋之料理: 超簡易醉溏心蛋

我覺得
所有流心蛋都好神奇
明明係一隻完整嘅雞蛋
點解內外可以有唔同嘅狀態

最重要嘅係
我極唔鍾意食全熟嘅蛋黃
係好唔鍾意
所以我外遊喺酒店食早餐極少主動攞隻烚蛋食

但係
我又唔鍾意食全生蛋黃(我知我好煩)
剩係鍾意食啱啱熟/開始凝固、深橙色嘅蛋黃(5成熟?)
由於我都覺得自己好煩
所以我唔會主動提議食蛋。。

除非
係溏心蛋啦~~~~ヾ(^∇^)ー♪


(原食譜: http://gourmetkc.blogspot.hk/2010/02/kc.html)

材料:
室溫蛋  4-5隻

做法:
1. 室溫蛋(***一定唔可以***由雪櫃攞出嚟直接用)放入大滾水開蓋煮3分半鐘。頭一分鐘可以用個湯殻輕手將鷄蛋順時針撥兩個圈,據說可以令蛋黃成型
2. 熄火,閂蓋焗2分鐘
3. 撈起雞蛋放入凍水中降溫(我一半室溫水一半雪櫃凍水),直至雞蛋完全冷卻(用手心感受) (~20分鐘)--浸凍水係用熱脹冷縮原理令蛋殼、鷄蛋自然分離
4. 剝殻,放入醉雞汁(浸過雞蛋)+花雕(3蓋)+玫瑰露(大半蓋)+指天椒(一隻剪碎),雪起碼過夜~


(啱啱煮好剝殻,白裡透紅)






No comments:

Post a Comment