Monday, August 11, 2014

夏日之料理: 涼拌雲耳

關於呢個涼拌雲耳
係有一個故事的。。

***
: 阿媽你知唔知邊度有黑木耳賣?

母親大人: 我俾你啦, 你上次咪買左包(黑)木耳絲畀我lor~ 我都未開

: (...) 我要一朵朵個D黑木耳wor; 我個次買嘅係白背黑木耳絲,唔同架wor

母親大人: 黑木耳好硬架wor, 你不如食雲耳啦

: (T__T) 我要一朵朵個D黑木耳.

母親大人: 不如我(黑)木耳絲你啦, 黑木耳好硬架, 我俾你啦

: (  ) 我要一朵朵個D.

母親大人: 你聽唔聽得明我講野呀, 黑木耳好硬架, 我俾(黑)木耳絲你啦.

: ( ╬    ╬ 我要一朵朵個D黑木耳呀~~~~~ 其實你有冇見過架唧?

母親大人: er...... o(╯□╰)o , 你要唔要木耳絲呀? 你下次返黎食飯我包起俾你啦!

(後記: 我屈服左... ... ...)
***

材料:
雲耳半兩 (藥材鋪~7蚊一兩。發多左可放冰格保存)

調味:
鎮江醋  3tbsp
  3/4 to 1tbsp
  2/3tsp
蒜頭  3(切碎)

做法:
1.  雲耳用凍水浸軟(~15 mins),瀝乾水,剪去硬蒂 (用隻大少少嘅碗,因為雲耳可以發大幾倍!)
2.  滾水落雲耳,煮一分鐘撈起過冷(冰)河瀝乾備用
3.  另一隻碗較好調味 (一定要試啱自己口味,因為我個人落醋好重手!!)
4.  逐少加調味料入雲耳拌勻(調味料要撈勻,但唔洗""),雪下格起碼3小時~

No comments:

Post a Comment