Thursday, October 22, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 14) 法蘭克福 Frankfurt (Sachsenhausen / Romer / Zeil)

話咁快就喺德國玩左14日
唔捨得但都係時候返去喇~ (返去儲錢再玩過!)

***

如果要講呢間serviced apartment有咩唔好
我唯一諗到佢個check-out time好strict PLUS唔可以寄存行李

話說到步嗰日我問佢可唔可以遲D check out
佢話booking好full所以唔得
其實我都明
但最麻煩係佢無地方俾我地放行李
個屋主/staff提議我地可以寄存喺火車站D Locker度
the problem is
火車站並唔係最安全
加上唔近我地要去嘅地方。。
(我地要先行10-15分鐘去火車站、再行10-15分鐘回頭路返去serviced apartment嗰頭先再過河去Sachsenhausen嗰邊。。)

無計
照去火車站
寄存分兩種
一種係自助locker
一種係去counter寄存(i.e.有人看住)
當然後者貴D (唔記得幾多。。好似~EUR12@)
仲係逐件計
大家自己衡量啦~

***

之所以又去Sachsenhausen
係因為前一晚post相上facebook後有好多朋友對D board games (esp anti-monopoly) 表示有興趣
咁我地又再執下個喼睇下有無位
再本住超重就超重啦心態決定買兩盒返香港!



























(呢個遊戲係講人民如何在有限資源及生命的情況下得到最多achievement/money。何其寫實!)

德國人自小教導孩子要好好認識本國荼毒一眾海外好煮食人士嘅家電牌子及功用。。
連煮飯仔都係miele。。救命。。




















之後我地心思思想食多次正宗德國豬手
於是走返去paulaner食
今次食個有啤酒汁嘅
個人最滿意!!



























上面碗牛肉湯
料多過湯
我地笑呢湯喺香港叫做汁!

***

食完之後行返出去廣場
見到一D art event/exhibition
仲見到個心心氣球飛左上天
好似同我地say bye咁~



























***

我地再向前行
原來就係Zeil
慢慢行
再飲杯咖啡就起程去機場lu~

bye bye Frankfurt! we will definitely miss youuuu!


No comments:

Post a Comment