Friday, October 9, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 11) 薩爾斯堡 Salzburg - 法蘭克福 Frankfurt (Seoul Food / Goethestraße)

之所以會再預多一個朝早喺Salzburg
主要係因為要就火車班次
喺<行程篇>已經提過
一張原價€200嘅二人票若肯遲少少中午先出發只需€29
我覺得即使犧牲一個下晝約6點到Frankfurt都ok、去到食dinner lor~
(嗰時未知d舖頭真係咁早閂。。)

***

朝早起身收到個delay alert email from DB
(*出發前一定要download佢個apps & 登記接收delay alert!!! 前者方便check alternative route/schedule,後者。。你睇落去就知)
個心已經沉一沉
因為原本6點先到Frankfurt已經唔算早
開出嚟睇
佢話我頭一班車"CANCELLED"



























CANCELLED? CANCELLED?? What do you mean??? CANCELLED????

成個人醒晒
決定早d到車站睇下點樣改班次

去到個ticket office
個staff講我班車cancel左
點知佢好strict咁講班車冇cancel
吓?
佢話個system仍然有呢班車
咁我唔會無端端收到個system-generated嘅delay alert𠺢嘛
講極佢都係refer to the display、話still on schedule

無辦法就兜個圈問
"What if they have really cancelled? do you hv any alternative train?"
"there is no 'if'. (FULL STOP) 'cause the train is still on the system."
。。。
跟住我開始懷疑其實係咪個system send錯email俾我
(雖然連個apps都show到班車cancelled)
但車內個real time train schedule又未去到嗰個時間
無計
唯有坐喺間cafe等時間過





















過多一陣再check個apps
都係話班車cancelled
唔理喇
搽左面矇膏返去問多次

"oh! just 10 mins after you left, the system said your train is cancelled"
YO!
咁點呀

好彩我去之前已經用個apps search左alternative route
我問佢可唔可以搭下一班M車(我原本嗰架係EC) 
遲15分鐘開
佢初時面有難色
但最後都幫我安排

(後來知點解---M車本身係shuttle train between munich & salzburg
咁啱嗰幾日係大部分車卡designated for refugees,即位置不多
之後同德國朋友傾開原來佢地好介意provide inferior service
errrr,我唔介意inferior service,我介意返唔到frankfurt多d。。)

其實只比原本遲15分鐘開已經好好彩 (雖然都係catch唔到班connecting train,overall會遲1個鐘)
亦即時同我frankfurt個serviced apartment個host/staff交待一聲我地個情況 (佢地要note定個check-in time,因為佢地唔係住喺個幢building/apartment)
好難得終於settle down喺架車度
就開始唔對路。。

德鐵雖然多人搭
但so far未試過full
我地又一人一個大喼
平日都可以好luxurious咁坐4人對住坐嗰D位
嗰日無幾耐已經有人坐
臨開車前5分鐘
突然聽到有個職員對住一大班人
"this train is going to germany"
跟住D人就湧上車
(真係湧!)

原來本身designated嘅車卡都唔夠裝
等其他客上晒就俾佢地上
但我懷疑佢地根本無assess過架車嘅capacity夠唔夠
(咁我都明,德國單方面宣佈無上限接收難民,於是令大量難民取道奧地利進入德國。由於量太多,一有車就想盡快送走佢地)

老實講同車嘅難民尚算有秩序
(我地歸因於呢個時候識得而又搵到從陸路走嘅都應該唔錯環境)
係多左D人lor。。。

去到munich
由於班車已經遲左10分鐘
我地得10分鐘跑>500m (with行李)去第二個月台上車
前面仲有警察擮住D難民要佢地登記
(老公仲要拉住我話想影低呢個歷史性時刻
我心諗,趕唔到班車就真係我地嘅歷史性時刻喇。。。)

anyway
老公最後幫我影左張我似難民走難多D嘅相。。=.=



























上到去Frankfurt嗰班車個人終於定D
呢班車嘅客明顯local多
之後總算無驚無險返到Frankfurt

***

由於早個禮拜嘅經驗
對今次間住宿充滿戒心
仲要距離車站有15分鐘腳程
加上喺河邊
淨係睇Google map搵路都覺得靜

我錯了
過左某個街角直情好似去左第二個世界
好清靜
Yet係中上住宅區
仲有人帶住狗仔喺河邊散步
直頭似香港城門河!

去到apartment門口㩒鐘
個host/staff開門帶我地上去
係一間向河嘅studio
都叫設備齊全
仲有個細細open kitchen
有提供簡單早餐(butter bread/coffee mix/jam/fruits! -- 訂房時都唔知有!)
每日亦有人清潔
個人覺得超值
河邊wor! 
(德國朋友話由於Frankfurt處於內陸,佢地特別重視湖/河。物以罕為貴~)























***

放低行李稍事休息又用yelp搵食
因為食左太多豬手關係
我地決定(其實係我堅持)食亞洲野
發覺轉角就有間korean food
飯呀!

結果不負所望
好好好好味
(其實可能culture問題,我個人好鐘意D食物係滾嘅(熱食),好怕係暖嘅,特別當天氣凍時)
一個authentic石頭鍋飯係幾咁振奮人心!





***

食完飯唔算太晏
老公意猶未盡想行陣先返去
順便為第二日行程探路
所以就行左去Goethestraße嗰頭
大部分舖頭已經閂左(名店行wor)
但其實我地想搵一間聽live jazz music嘅lounge

搵到後兜第二條路返去時竟然見到隔離街好似有D嘉年華x蘭桂坊咁
超熱鬧!
可惜我地已食飽。。。
淨睇氣氛已經好正!






***

之後經過一日嘅火車
我地已經好好好好好攰






No comments:

Post a Comment