Tuesday, October 13, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 12) 法蘭克福 Frankfurt (Goethestraße / Sachsenhausen / Main Tower / Zeil)

返到Frankfurt成個人輕鬆晒
之前仲諗呢幾日都喺Frankfurt會唔會好嘥
(check過即日來回heidelberg無early bird都唔平)

疊埋心水喺Frankfurt hea下
當正自己喺度住咁
turn out呢個決定係正確嘅
因為前一個星期趕火車都有D攰
放慢腳步都係一種enjoy!

是日早起
為自己準備左一德式早餐



























跟住出門口繼續我此行任務
(我要特別感謝我的好友前一晚落(出)力鼓勵,以致我超額完成! )





















我地喺度呢幾日都係行、無搭過車
好舒服
始終大家城市規劃唔同
佢地對行人好generous!

(途中經過Faber-Castell門市 (香港人mode: 對於如何靠賣顏色筆維持舖租大感不惑))


(由於我對顏色敏感度不高所以免疫~~)

感恩到埗時德國朋友offer同我地食個lunch
差唔多時間我地就會合
佢帶左我地去一間正宗德國餐廳

結果真係正宗到嚇親我地(但好食) XDDD
因為佢地最出名係boiled meat
係literally boiled meat!






















presentation而言
牛脷(上)仲接受到
賣相同味道都似香港太平館個烚鹹牛脷
但個豬腩(下)呢。。
味道其實好似上海名菜醃篤鮮入面嗰D鹹肉(唔係金華火腿)
不過成舊上!!!!!!!!!!

咁啱個朋友講開德國人唔興share食物
要每人一個main
仲要一定要食晒自己嗰碟
嚇得我同老公點飽都繼續食

反高潮嘅係
我地食完見到個朋友淨係食左半碟就停晒手
跟住佢話德國人lunch通常唔食得多
吓?!
你唔早講? XDD

食到3點零就散~
我地自己上左去Main Tower到睇
另一個friend知我到左德國都介紹我地上去睇
但事前講定"compared to HK it is just cute"

無所謂啦
去旅行睇平地都興奮架啦
同老公去邊都開心架~





























之後去左zeil
講到行街。。。
就真係無得同香港比。。。
但D public seating做得好好!






















跟住繼續食亞洲野~
(唔知係咪錯覺,我總覺得外國唐餐呃鬼佬唔好食,反而其他asian cuisine就正宗D  XDD)





No comments:

Post a Comment