Monday, October 5, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 10) 薩爾斯堡 Salzburg (Untersberg / Old Town)

大家都話Salzburg係個細城市
一日應該夠玩
但我做research時發現如果時間充裕D
可以去近郊嘅Untersberg行山
山上有個十字架
(credit: http://christine2012.pixnet.net/blog/post/169587414)

咁我地D時間又未真係充裕到可以行山
但因為有Salzburg card嘅關係
去搭下架纜車都好 (正價成人每位€22.00!)

(一般行程會去舊城區上城堡嗰架纜車
但我地今次係搭登山纜車
英文會好D: 前者係"Tram",後者係"Cable Car")

我地早少少出門口去車站食早餐(其實日日都係呢間)





















然後搭25號車 (頭站搭到尾站 ~40mins)
一落車最好預先影低巴士班次 (20分鐘一班)

當日其實好大風
我都已經著住兩件冷衫打底!!
去到要等一陣先有纜車 (~30分鐘一班)
論斜度/高度。。。
差不多成直角!! 仲高到會穿過雲層!
搭上去嗰時其實幾驚。。。

而上到去。。係零下。。
老公話每上唔知幾多米會比地面低唔知幾多度(好明顯我無聽書)
粗略估計大概零下6度

























好凍
!!! 
D草仲結晒冰
但我唔明點解呢度會有間露天餐廳lorrrrrrr



























斜坡係無任何barrier
所以要好小心行




























經過其中一塊展板
介紹一D只有喺極低溫先有嘅花
好有天山雪蓮feel!
(後來知道edelweiss原來係其中一種生長於至寒冷嘅環境,而且更罕見,因而得名"雪絨花"。(題外話,Chanel今季都有edelweiss造型飾物!))





























喺山上逗留左大概15分鐘就頂唔順要走喇~
時間雖短但印象好深刻!





















***

由於吹過風
個人特別肚餓
返到舊城區即刻搵野食!
毫無頭緒有咩好食,又唔想食太飽
見到一間cafe好似都ok就入去食
結果出乎意料地好味
我地結論係
舖租可能無咁貴
咁自然有多D成本投放喺食物本身
我相信呢間真係唔算係咩名店
但好食過香港間bene italian (已經叫好食嘅意粉@ reasonable price)好多!





















***

食飽飯就開始探索舊城區
我地先搭纜車上Salzburg Fortress (即Fortress Hohensalzburg)
順利影左大家必影嘅景(超多人!!)



























亦參觀城堡內部
又一個用權力對付自己人民嘅故事
睇左大約1個鐘就走
(相對朝早呢個城堡叫做暖!!)




























我地特登等多班車先上
so that可以企前D~

***

接住我地去晒所有必到景點
包括Salzburger Dom Cathedral/DomQuartier Salzburg & Mozarts Geburtshaus
大概跟住Salzburg Card張leaflet行就得架喇~




























是日最特別嘅行程有二
(i)  搵左好耐先搵到個郵局去寄postcard!
(ii) 喺街頭聽到好好聽嘅表演 (記得俾錢先至影相!)





















可惜唔記得影低佢地個名
而佢地又唔係station喺Salzburg (好似係四處流浪表演)
真係好好聽!

另外我地喺Kapitelplatz嘅路邊攤見到好多比Getreidegasse嘅gift shop平嘅souvenir 
當我見到其中一對耳環時雙眼發光
要老公買俾我!



























同檔主(約50歲男士)傾開
原來佢一直唔知Sound of Music係世界知名
亦同我地分享edelweiss真係好罕見
佢自己都只係細個見過一次咁大把! 

之後我地再行多陣食左個burger combo就返去lu

***

Salzburg一日真係唔夠gaaaaaaaaa!








No comments:

Post a Comment