Thursday, October 15, 2015

出走德國尋找天鵝之旅: (Day 13) 法蘭克福 Frankfurt (Städel Museum / Sachsenhausen / Zeil / Jazzkeller)

通常search frankfurt sightseeing
Städel Museum一定有份
雖然上次museum festival無去到
但根據佢受推介程度
免費入場都未必可以慢慢睇
有D野真係唔慳得

***

多得朋友前一日帶我地去對面河食lunch
先發現原來由我地住嘅地方過條河就到Städel
附近亦有好多得意餐廳
於是plan左今日早上行museum中午喺嗰頭搵野食(yelp!) 

***

我地雖然唔係art底
但都好用心咁行每一個展館
亦好appreciate當地政府願意投放大量資源去推動藝術
佢地甚至會特別為左慶祝museum 200週年而買一幅畫
我相信鍾意畫畫嘅朋友一定好鍾意呢度!

同大部分德國其他museum一樣
佢地唔會喺展品前放大量barrier 
都係一個trusted system
唯一要注意係佢地會提你將手袋放於胸前
以免意外撞到展品~







***


行完museum見時間尚早
就喺附近行下
入左一間類似百貨公司嘅舖頭
(好似係因為我想搵潤唇膏。。好似係)
然後見到大量board games
即刻心心眼






















平日喺香港見到d德國正版board game得個恨字
依家眼前見到實物、原裝正版
真係想抬幾副返去
但行李箱位置有限
唯有留影留念 T_T

***

跟住yelp去左一間叫edelweiss嘅餐廳食Austrian food (!!!)
冇伏~
(個樣cool cool地嘅店長仲送甜品俾我地食 -- 可能見我地係外地人~)








































***

慢慢食完個lunch就踱步返對面河
我真係好鍾意同老公喺河邊散步!



























跟住其實都冇乜行程
行去唐人街 (發現東南亞食品仲平過香港lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
仲買左包孜然粉留念 (無聊。。)



























之後喺zeil附近行下、坐喺行人區睇人街頭表演 (超正!!!)



又食左個冇乜特別嘅晚餐
(Be fair係因為呢兩個星期太多肉食滯左。。)

途中經過見到唔同piazza都有d trade fair
大部分係農產品(真牛、羊都有!)、亦有food stall 
























行到差唔多時間就去jazzkeller坐低先
因為9點有表演 




























Jazzkeller係一個音樂表演lounge
一d都唔雜,亦唔會好嘈
客人都斯斯文文
每晚有不同演唱者、樂隊
收費亦每晚不同(飲品另計)
據說Jazzkeller孕育左不少Jazz stars
當然佢亦有其他類型音樂表演
好似我地當晚都係非純jazz嘅vocal (€12@)
老公雙眼好似發光咁 lol





























由9點聽到11點
出到嚟條街都唔算太靜
返到去就執好行李預備返香港喇 T__T
(其實仲有大半日~)





No comments:

Post a Comment