Thursday, January 1, 2015

出走台北4日3夜尋找咖啡香: (DAY 2) 東區

我地今次真係完全無plan過行程
諗住起身想食咩
就圍繞住嗰區睇下有無d得意野~

由於前一日太早起身 (4點!!)
所以瞓得晏d
起身出得門口已經係12點。。

***

今日預左行東區
就先食鼎泰豐
結果等左個半鐘先有得食。。。
(中間去左樓上個TOKYO HANDS & basement citysuper)
水準keep到
但無咩驚喜~



***

食完就同老公去搵d結他鋪
都幾隱閉下



但亦好appreciate台北可以俾d小鋪有生存空間!

沿途精緻麵包店




之後過去敦南嗰邊
見路過
就去左糖村瞄一瞄
此店出名牛軋糖
以前只做網上order (好似)
最近先開實體店 (好似)
雖然冇食過
但見人地食過必讚
咪趁下熱鬧lor~

去到
好有嗰種旅行團山長水遠去團購蜜糖嘅感覺
d sales都好似
爭左佢連sell都費事
一入去就要我填form買幾多盒
機械人咁讀曬佢華而不實嘅禮盒專稱

由於我得一個hand carry
唔想要咁多包裝
就問佢有冇d普通包裝
問完佢好不屑咁話兩者價錢一樣。。
跟住我問有冇得試食
(因為佢有幾種口味、我又未食過)
佢就冷冷一句話冇。。

咁我又唔甘心空手而回
就買左盒700g做手信算
係好味嘅
但買得唔開心lor。。


***

之後又去多左間吉他鋪 UD



再搵咖啡弄
由於落雨冇心機搵
就隨意走入一間人較多嘅dessert+cafe 

Room 4 Dessert
地址: 敦化南路一段161巷46-1號

咖啡麻麻
但酥皮蘋果批好好味~


我估呢間其實幾受歡迎
因為Walk in時有問有冇訂位
入到去亦9成滿
仲有好多人嚟買take away

***

因為Lunch & tea都唔係食左好多野
所以行左陣敦南誠品就搵晚飯食咩

我地原本想食火鍋
去到附近又見到用炭爐嘅燒烤

櫻花羿日式炭火燒烤
地址: 敦化南路一段160巷13號 (糖村路口入)


雖然all you can eat會好飽
但難得有位 (要等10分鐘原本個客no-show)
又試下啦~

老實講
All you can eat唔會expect d食物好精緻
有d似香港嗰d任食韓燒
但都算新鮮
NT499/head.. Acceptable la~


***

食完老公仲好好興致
就去左<國父紀念館>附近嘅玖杯坊飲野+聽live music

玖杯坊
地址: 大安區光復南路346巷21號

一聽就知係一間sell酒嘅鋪頭



但我去到就問老闆娘(靚女一名)有冇non-alcoholic drink =.='
見佢突左一突
我估佢心諗我係咪玩野。。。
之後我先借機講起自己食左藥所以唔飲得酒
老闆娘聽完仲好熱心問茶可以嗎 :)

是晚老公點左支half bottle+snacks
連埋我杯熱茶 (+complimentary evian) = NT760
非常合理 :)


Live music由10點開始
係一個有YouTube channel嘅女仔自彈自唱
差唔多12點出頭就打道回府~







No comments:

Post a Comment