Friday, January 2, 2015

出走台北4日3夜尋找咖啡香: (DAY 3) 永康街-科技大樓-La MESA

其實今次除左咖啡
書&結他舖都係我地嘅目標

今日plan住去忠孝新生附近嘅結他鋪(金螞蟻)
幾年前去過
但嗰時未有捷運到
行得幾甘
今次又試下由東門站行過去~

***

出發之前
喺樓下間咖啡店嘆返杯hazelnut latte先

cama 現烘咖啡專門店 (http://www.camacafe.com/)
地址: 台北市中山區民生東路一段2號




呢間咖啡店我地上次嚟已經想試
主打自家烘焙咖啡
見過幾家分店
估計係小型連鎖店 (comparing with Starbucks)
但水準超高
價錢又抵
(我呢四日竟然冇飲過星星克!!)

店面不大
只有兩張枱



有一部好大嘅炒咖啡豆機
仲有我叫"姆明"嘅公仔同我地一齊坐~



飲完就出發
(其實經過間CD舖又行左陣)

我地先喺永康街食lunch
本來想去食金華街間韓記牛肉麵
但落住雨唔想行咁遠
經過間鰻魚飯
反正台灣d鰻魚好似新鮮d
見佢又好多客
又有師傅現場燒
咁就試下啦~



我地二人叫左一盒大嘅
鰻魚&飯都夠熱
但鰻魚本身有d似一田嗰d燒好左急凍、之後翻熱食嘅貨色
味道唔差
但以鰻魚質素而言就明顯比京都屋遜色。。



整體而言
食物中規中矩加上個別員工態度麻麻 
未必有下次

***

食完有d掃興
加上落雨
冇心情去搵金螞蟻
索性搭車去科技大樓站飲咖啡



去到等左大半個鐘都未有位
就行過隔離間疑似大學coffee shop 

Cafe müssion
地址: 大安區和平東路二段134號


老公飲mocha (好好飲)
我飲earl grey (。。。唔知點解有薄荷味)
再食左件cheese cake (ok)

***

Charge完電繼續行程!
去唔到金螞蟻
就去左阿伯通 (都係結他鋪)

老公睇結他
我就負責搵地方食晚飯~

見到一間食西班牙tapas好似好受歡迎
喺國父紀念館附近
又去試下

***

一出捷運站第一個街口轉左行入少少就見到


La MESA
地址: 台北市大安區延吉街137巷33號(捷運國父紀念館站1號出口)

我地去到仲早
但好似fully booked。。
個店員好好咁幫我地打電話睇下有無cancellation 
又好好彩有一張!

睇個menu都唔貴
算平tim! 大概HK$50-60就有個tapas
現場亦有幾枱年青人聚餐
一d都唔拘謹~


我地叫左四款 (有一款唔記得影)+麵包+甜品
埋單都只係HK$300度




最重要係d員工好好態度
唔知係咪少遊客
佢地好奇我地點知呢間餐廳
我地就話網上介紹
跟住佢報以甜美笑容 
(個店員好靚女~)

***

食完飯老公仍然好好興致
反正最後一晚
即管盡興d
搭車去西門町兜個圈
買左杯蜜糖白苦瓜汁就返去lu

No comments:

Post a Comment