Wednesday, December 31, 2014

出走台北4日3夜尋找咖啡香: (DAY 1) 雙連/中山-西門町-信義誠品

由吉隆坡返嚟不足一個星期又飛台北
今次同老公飛 :) 
(其實差不多每年聖誕我地都會飛~)

去過台北好多次
亦有好多人問我地點解唔去其他地方
其實
我地係鍾意台北嘅文化 & 咖啡
亦好似未有自由行時嘅香港
步伐又慢D
可以好好享受生活
又或者鍾意就鍾意
無得解GA~

***

今次搭CI
喺聖誕飛連稅$2400
早去(0810)晚返(1930)
都ok la~

酒店就住丰居旅店 - 雙連館
(地址 : 台北市民生東路一段 42 號 2 樓)
之前住過西門町嘅分店
稍後再講~~

***
DAY 1:

我地一早去到酒店 (~11AM)
預左未有得CHECK IN住
就放低行李出去食LUNCH

由雙連開始行
行左去中山
本來諗住食<肥前屋>嘅鰻魚飯
但去到超多人 (超多香港人。。個個拎住本"閃令令"~~)
唯有去返我地食開嗰間--京都屋~ (@天津街)

地址:  104台灣天津街41號



老實講我覺得京都屋好好味!
雖然我未食過肥前屋
但要我喺門口等咁耐 (排到去街口!)
真係頂唔住。。

京都屋嘅鰻魚飯都係炭燒gaaaa~



唔太記得價錢
*好似*NT420 (HKD1=NT3.94)係大嘅 (NT350=細)
以即場燒嘅高質鰻魚飯嚟講 (新鮮海鰻,並唔係雪藏貨!!!!!)
我覺得幾合理 :) 

**

食完飯我地**散步**行去台北車站
(主要係因為我想去相機街(博愛路)睇相機袋~)
再試下行去西門町~
我地今次終於將以前行過嘅地方串連埋一齊!! 



去到西門町就喺西門紅樓打左個圈~


之後去左<蜂大咖啡>
佢係我覺得"閃令令"唯一無老點嘅地方 LOL
走嗰時仲買左兩盒"掛耳咖啡包"做手信~

***

我地約左教會同日出發嘅朋友食晚飯
所以早D過左去市政府站間誠品(信義店)行陣先
晚飯就喺隔離阪急個basement間麻布茶坊食~ 
(個人覺得誠品basement個food court無咁吸引; btw兩個basement係相通)


食完就行多轉誠品先返酒店
(終於做左正式會員~ 香港都有折!!)




No comments:

Post a Comment