Sunday, January 4, 2015

出走台北4日3夜尋找咖啡香: (DAY 4) 科技大樓-誠品(站前店)

話咁快就去到旅程最後一日
於是早d起身執好行李check out
好好感受呢個城市

***

前一日去唔到RUFOUS唔甘心
決定今日再去一次

嘆咖啡前要先食飯
結果搵到附近有間前幾日想試嘅吉列豬排餐廳


杏子吉列專門店
地址: 台北市復興南路二段271巷2號 (一出捷運站第一個街口(麥當勞)轉左)

11點20分到見到佢已經開門
反正未食早餐、之後又會飲咖啡
早少少食lunch都ok

我同老公各自叫左個set share
咖哩豬排& 豚肉"toro" (recommended)


水準好高
其實香港都有
但會貴一倍!

食完大概12點出頭
門口已經有十個人等緊位(!!!)
所以想食最好11點40分前到。。

***

過條馬路行多兩個街口就到RUFOUS

RUFOUS
地址: 大安區復興南路二段339號

但原來佢一點先開
(其實大部份cafe都開一點,係我唔醒起)
所以喺附近兜

原來附近d橫街有好多餐廳
咁啱係食飯時間
有好幾間都大排長龍
下次可以試試~

***

行到咁上下我地返去RUFOUS
啱啱開門

老公點左一杯Vienna coffee
我就叫左ice cream in espresso (i.e. affogato..)
超好味o(≧v≦)o



續杯有八五折
於是我地各自又點多杯
老公叫Irish coffee
我要hazelnut latte
滿足了~



***

坐到差唔多時間就起程返酒店
但搭捷運喺台北車站轉車又忍唔住去誠品兜個圈
又買多本書。。
(書係我嘅精神食糧!!!)
亦為今次聖誕之旅畫上完滿句號~

No comments:

Post a Comment