Wednesday, September 10, 2014

Le Creuset之料理: 紅酒炆牛肋條 (中秋版)

中秋做節話每家人預備一兩個餸
諗左好耐都唔知煮咩好
心血來潮
就煮返拿手嘅紅酒炆牛肋條~

雖然煮過好多次
但今次又用左唔同方法
講明係"煮食筆記"
都係一個記錄!

之所以簡單
係因為照步驟落料就好好味
我第一次煮已經呃到人 XDDDDDD



材料: 
冰鮮牛肋條  ~1.5磅 (一田買,約$74)
洋蔥  1個
甘荀  1條
蕃茄  1個
牛油  5g

調味: 
紅酒150ml (一田$20支)
意粉  2湯匙
雜香草(thyme & parsley)  適量
冰糖  適量 (5蚊銀大)
月桂葉  2片

做法: 
1.  牛肋條凍水洗淨,切走多餘脂肪,切件。先落少少凍油(唔洗多因為牛肋條會出油)中小火預熱鍋(我用左玫瑰鍋做呢步)。落牛肋條炒到稍為變金黃色,撈起,即刻放入冰水浸泡 (!!!) 浸到冰塊稍溶就拎出嚟瀝乾備用 => 浸冰水係令牛肋條彈牙嘅關鍵!
2.  洋蔥、甘荀&蕃茄(去皮去籽)切件
3.  
導熱板上小火落油預熱LC。油全溶先爆香洋蔥至透明,然後落牛肋條、甘荀&蕃茄略炒
4.  加調味(紅酒+意粉+Thyme & Parsley),**有需要***就加水至蓋過所有材料(但我好多料,今次唔洗加水、因為落完紅酒汁已經8成滿)。滾起就轉最細火,冰糖&月桂葉,然後炆20mins,之開蓋加1tbsp醬油(或生抽)調味
5.  之後每隔20mins開蓋check下汁嘅濃度&試味。如果太多水就開蓋中小火煮一陣令佢收一收水。=>今次我係蓋(最細火) 20mins+開蓋(中小火) 15mins (落左1/4tsp鹽)+(最細火) 40mins。最後一次(落多1/4tsp鹽)閂返蓋 唔再開蓋繼續焗,到臨食前先翻滾

2 comments:

  1. 多謝分享~我用24cm LC試煮咗一次, 但又手痕跟其他食譜加咗一個步驟,就係用面粉包住牛筋條喺LC 煎咗先(佢地話會點煮都唔散)。結果成煲野個底燶哂, 係我加得唔夠多水, 定係面粉會甩然後會燶呢? 請指教!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polly, 煎封呢個動作我通常用易潔鑊處理
      如果想一㷛過,建議喺落雞湯/水閂蓋燜之前一直開小火或加少少油煎/炒

      Delete