Thursday, December 25, 2014

出走吉隆坡: 3日2夜囍酒之旅

話說
有一對好錫我嘅長輩喺吉隆坡娶新抱
由於老公要返學攞唔到假
於是我好型咁一個人飛~

得一個人
又想等埋老公先深入認識呢個城市
所以我晚去(1605)早少少返(1745)

臨出發前先認真睇下d地方
然後發現原來我到吉隆坡已經入夜
一個女仔搭的士加上唔識路好似好危險
酒店Shuttle又好貴 (RM230!!)
所以決定搭airport express (RM35) + monorail (RM2.1)


八點落機、八點八上機鐡、九點四上monorail、十點前已check-in上房
但原來
Monorail係好危險
local唔會搭。。
諗返起我落車時得一個人
個站嘅樓梯係鐵皮造嘅+有好多暗角。。。
一定係神保守!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***


第二日食完早餐九點鬆D

見有少少時間就散步行去KLCC (雙子塔)
商鋪都係同新加坡一樣
好少見到香港無嘅~
唯有去好出名嘅old town coffee見識下白咖啡(RM5.2)啦 (超市嘅"舊街場"就見得多)



當我理所當然地覺得咖啡梗係要熱嘅時候,我唔記得左呢度係KL =.=

老老實實
我覺得d咖啡好麻麻
似一杯超甜嘅鴛鴦多d (given我本身已經飲得甜)
Or鴛鴦味糖水
總之咖啡味冇乜
有d失望。。

之後成日喺酒店睇人入門、化妝&晚宴

***

第三日一早爬起身
收拾好食完早餐就check out
較啱時間搭monorail兩個站去bukit bintang行街



佢地d shopping mall全部好準時十點先開
由於時間有限
只行左兩個mall--Pavilion KL & Fahrenheit  

Pavilion:
Basement = food court & supermarket 
1/F-2/F = IFC
3/F+ = festival walk (more local)

我只對supermarket有興趣
d咖啡真係好齊



另外喺basement間madam kwan食左個咖哩叻沙(so-so)



Fahrenheit:
好local
除左1/F間Vincci (買左兩對causal RM49@; present passport 10% off) & CK (返工鞋 RM150)有鞋賣
其他可skip

之後返酒店搭的士去機場 (RM73-但長輩已付)
臨上機唔甘心
食多次old town
今次叫Kayan toast+iced coffee
心理作用
覺得還好
嗰嚿牛油好好食、仲好肥。。
但對於要一杯水要收錢
作為國際機場唔夠大方。。



其實金莎係咪真係咁受歡迎?!



起飛嗰時遇上雷雨
班機Delay左一個鐘。。

呢個trip
平安就好~












No comments:

Post a Comment